1. Klient zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed rozpoczęciem szkolenia i dostosowania się do jego postanowień.
2. Przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną lub dostarczenie go osobiście, stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
3. Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
4. Ceny umieszczone w ofercie LUXMEDICA TRAINING są cenami netto, do których doliczany jest 23% VAT. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest wypełnienie oświadczenia → dostępnego na dole strony www.
5. Najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, na podany adres e-mail zostaną przesłane szczegółowe informacje dotyczące szkolenia. W przypadku nie otrzymania jakichkolwiek informacji do 4 dni przed zajęciami, prosimy o kontakt telefoniczny z działem szkoleń.
6. Klient zapisując się za szkolenie poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego – lub poprzez odnośnik „zapisz się na szkolenie” zobowiązuję się do uiszczenia kwoty zaliczki podanej w opisie danego szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego bez opłacenia kwoty zaliczki nie upoważnia do uczestnictwa w szkoleniu. Po przesłaniu zgłoszenia na szkolenie oraz dokonaniu wniesienia płatności, Klient otrzymuje na podanego w formularzu maila informacje potwierdzające wpływ zgłoszenia na szkolenie oraz potwierdzenie wpłynięcia przelewu na konto LUXMEDICA TRAINING.
7. Rezygnacji bez kosztowej z uczestnictwa w szkoleniu Klient może dokonać na dwa tygodnie przed terminem rozpoczęcia szkolenia. W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej (forma elektroniczna lub papierowa) na adres siedziby LUXMEDICA TRAINING.
8. W przypadku realizacji szkolenia wyjazdowego z zapewnionym noclegiem dla Klienta – rezygnacja bez kosztowa nie jest możliwa. Zgłoszenie rezygnacji z obecności Klienta na szkoleniu po dokonaniu płatności, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. Zwrot zaliczki zostaje przelany na konto Klienta. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 28 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.
9. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do LUXMEDICA TRAINING na adres mailowy: szkolenia@luxmedicatraining lub do siedziby – ul. Welecka 1a – działu Szkoleń.
10. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
11. Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia oraz wysłana w oddzielnym mailu na wskazany adres e-mail (nie dotyczy sektora publicznego).
12. Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana pocztą tradycyjną lub wysłana na wskazany adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej.
13. Wpłaty należy dokonać na konto LUXMEDICA TRAINING podane w potwierdzeniu udziału w szkoleniu. W tytule przelewu prosimy umieścić nazwę oraz datę szkolenia. W przypadku sektora publicznego akceptujemy płatność na podstawie faktury po odbytym szkoleniu.
14. Istnieje możliwość zamiany zgłoszonego uczestnika z tej samej firmy, nie później jednak niż 2 dni przed terminem szkolenia.
15. W przypadku, gdy Trener/ka z przyczyn losowych nie będzie mógł/mogła przeprowadzić zajęć w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
16. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem szkolenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora.
17. Klient w czasie trwania ostatnich zajęć otrzyma certyfikat ze szkolenia.
18. Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom zajęć chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
19. Zasady składania reklamacji:
I) reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy szkolenia@luxmedicatraining.pl, w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia,
II) reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania,
III) reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa Firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie,
IV) powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od LUXMEDICA TRAINING,
V) reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których LUXMEDICA TRAINING ma roszczenia finansowe.
20. LUXMEDICA TRAINING zastrzega sobie prawo do jednostronnego dokonywania zmian i modyfikacji regulaminu. Informacja o zmianach w regulaminie pojawi się na stronie www.luxmedicatraining.pl
21. Klienta obowiązuje Regulamin o treści aktualnej na dzień wysłania przez Organizatora potwierdzenia udziału w szkoleniu dot. Klienta.
22. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www.luxmedicatraining.pl i zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.
23. Wszelkie spory strony zobowiązują się rozstrzygnąć w drodze przyjaznych negocjacji.
W przypadku braku porozumienia, strony zgodnie poddają ewentualne spory pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego według siedziby Organizatora.
24. Informujemy, że administratorem danych osobowych z art. 4 pkt.7 RODO jest MEDICAL INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Mierzynie (72-006),
ul. Welecka 1a. Państwa dane będą wykorzystane wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia. Przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
d )prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.